W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Załatwianie spraw

XML

Treść

Informacje dotyczące zasad korzystania z Biblioteki oraz obsługi czytelników znajdują się w Regulaminie korzystania ze zbiorow bibliotecznych, zamieszczonym w zakładce Regulaminy.



Skargi i wnioski czytelnicy mogą składać osobiście lub drogą korespondencyjną. Są one wpisywane do Rejestru skarg i wniosków, który jest dostępny w Sekretariacie Biblioteki.


SKARGI i WNIOSKI
przyjmowane są od poniedziałku do piątku
w godzinach 9:00-15:00
w sekretariacie Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu
przy ul. Słowackiego 8 (1 piętro, pokój 21)


Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w kolejności ich wpływu i przy zachowaniu procedury wynikającej z Kodeksu Postępowania Administracyjnego.


Ze względu na panujące obostrzenia skargi i wnioski należy składać za pośrednictwem e-mail: sekretariat@ksiaznica.torun.pl w temacie "Skarga" lub "Wniosek" lub listownie na adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń